Highlights of the year everyone hated

Tämä kohta päättyvä vuosi on ollut monilta osin kaamea, inhottava ja pettymyksiä täynnä. Edellisen lauseen jälkeen tuntuu oudolta kirjoittaa tämä seuraava. On tänä vuonna kuitenkin sattunut paljon hyvääkin. Kirjoitimme “2020 made us do it” -julkaisussa uusista toimitiloista, uusista Reasonilaisista ja ennätystuloksesta. Lisätään tässä blogissa vielä pari hyvää hommaa tuohon edellisten jatkoksi.

Grand One – tuo suomalaisten digimestareiden Golden Globe, niputtaa yhteen aina vuoden kirkkaimmat ideat ja innovatiivisimmat toteutukset. Kyseessä on siis kilpailu digitaalisen median töille, jotka ovat suunniteltu Suomessa. Kategorioita on kaikkiaan 21 erilaista, pitäen sisällään mm. Vuoden yritys -, Paras Mobiilipalvelu -, Paras somepressi -, Innovatiivisin teknologian käyttö – ja Paras toteutus -kategoriat. Ja kuinka ollakaan, Reason nappasi kirkkaimman pystyn kahdesta viimeisimmästä.

Innovatiivisin teknologian käyttö -palkinnon osalta tuomariston huomion kiinnitti huippuunsa hiottu toteutus ja “maailmanluokan taidonnäyte insinöörien ja suunnittelijoiden yhteistyön tuloksista”. Työtä kutsuttiin myös “tien näyttäjäksi”.

Toinen pokaali tuli Parhaasta toteutuksesta, jossa nostettiin esiin suomalaisten kyky toteuttaa markkinointia ja rakentaa brändejä, jotka kestävät tarkastelua myös suomineidon rajojen ulkopuolella.

Kai tästä nyt siis vähän voi olla ylpeä ja paukutella näkymättömiä henkseleitä.

Briliantti juttu oli myös se, kun saavutimme HubSpotin Gold-kumppanuuden – meitä on vain kymmenkunta Suomessa. HubSpot on siis yksi maailman suosituimmista markkinoinnin ja myynnin automaatiojärjestelmistä. Se on kehitetty yhdistämään myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun työkalut ja data yhteen paikkaan. Huippua!

Kuten todettua, tämä vuosi ei ollut helpoin eikä ennalta arvattavissa, mutta se todisti sen, että olemme uudistumiskykyisiä, mukautuvia ja hemmetin innovatiivisia.

Tässä vaiheessa vuotta on kuitenkin hyvä kääntää katseet jo kohti tulevaa.

Jos nyt pitäisi piirtää vuotta 2021 kuvaava indeksi, olisi se unelmissamme jyrkässä kulmassa pelkkää nousua – mutta jää nähtäväksi. Aina voi kuitenkin unelmoida, kuten laulussakin sanotaan;

I’m dreaming of a white Christmas Just like the ones I used to know Where the tree-tops glisten and children listen To hear sleigh bells in the snow

Reason toivottaa rauhallista ja iloista joulunaikaa ihan jokaiseen kotiin!

Liity postituslistallemme!

Emme spämmää 😉

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.