tieto

Voittajat rakentavat tiedosta kilpailukykyä

Yrityksillä on nykyään käytössään monenlaisia verkkopalveluita ja sovelluksia. Niihin syntyy päivittäin uutta dataa. Markkinoinnista syntyy dataa, myynnistä syntyy dataa ja asiakaspalvelusta syntyy dataa. Data on teille tietoa ja tämä tieto voi olla erittäin arvokasta. Muutetaanko teillä data kilpailukyvyksi?

Data ei kuitenkaan osaa analysoida itse itseään. Tiedon analysointiin ja hyödyntämiseen tarvitaan ratkaisuja. Me Reasonilla olemme luoneet valmiita ratkaisuja, jotka tehostavat, tukevat ja mullistavat tiedon käyttöä teidän yrityksessänne. Puhumme datapohjaisesta palvelumuotoilusta, jota hyödyntäen teemme yritysten liiketoiminnasta parempaa.

Liiketoiminnassa päätöksentekoon vaikuttaa kokonaisuus. Parempia päätöksiä syntyy, kun kokonaisuus on yhtenäinen ja eheä. Tiedon hyödyntäminen onkin keskiössä päätöksenteossa. Monessa kanavassa hajallaan oleva tieto vaatii valtavasti resursseja ja hidastaa päätöksentekoa. Tiedon keskittämisellä tehostetaan ja parannetaan tekemistä. Samalla syntyy lisäarvoa ja uutta tietoa sekä tietenkin parempia päätöksiä.

Jos työntekijät yrityksessä eivät keskustele keskenään, eivät he myöskään saa aikaiseksi niin paljon kuin jakamalla tietoa keskenään. Sovellusten kohdalla tilanne on samanlainen, jos tieto ei kulje niiden välillä, ei niiden avulla saavuteta myöskään yhtä hyvää lopputulosta, kuin kaikkien sovellusten yhteisellä voimalla. Tarjoamiemme ratkaisujen avulla niin sovellukset kuin työntekijät saadaan jakamaan tietoa ja käyttämään sitä yhdessä kokonaisuuden hyväksi.

Kilpailukykyä asiakasymmärryksestä

Asiakasrajapinnassa tiedon hyödyntäminen näkyy esimerkiksi ennakointina kysyntään, joka tarkoittaa parempaa kilpailukykyä. Omaa tietoa ja ulkoista avointa dataa yhdistelemällä synnytetään uutta ymmärrystä asiakkaiden tarpeista ja käyttäytymisestä.

Tiesitkö, että vielä nykyäänkin monilla yrityksillä on vaikeuksia vastata esimerkiksi tarjouspyyntöihin tai asiakaspalautteisiin riittävän nopeasti vaikka se voisi hoitua suurelta osin tekoälyavusteisesti? Tekoäly ei vielä korvaa työntekijöitä, mutta se tehostaa huomattavasti tiedon käsittelyn nopeutta ja tarkuutta. Ihminen tekee helpommin virheitä kuin tekoälyllä laajennettu sovellus.

Tiedon valjastaminen yrityksen käyttöön näyttäytyy positiivisesti sisäisissä prosesseissa, asiakasrajapinnassa ja liikevaihdossa. Olemme pisteessä, jossa tietoa syntyy päivittäin ja paljon. Kilpailuetua syntyy nyt niille, jotka hyödyntävät tietoa parhaiten. Ota yhteyttä meihin, niin tehdään yhdessä teidän liiketoiminnallenne kilpailuetua.

 

Muutetaanko teillä tieto jo kilpailukyvyksi?

 

Soita Pekalle!

tai täytä oheinen lomake

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Liity postituslistallemme!

Emme spämmää 😉

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.