Odoo on avoimeen lähdekoodiin perustuva toiminnanohjausjärjestelmä, jolla pyörität ketterästi niin asiakkuudenhallintaa (CRM), myyntiä, projektinhallintaa, laskutusta, varastonhallintaa kuin tuotannonohjausta.
Odoo tarjoaa valmiina monia liiketoiminnan ohjaukseen soveltuvia ominaisuuksia, minkä lisäksi sovellusta voi tarvittaessa laajentaa itse tehdyillä lisäosilla. Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että jokaiselle yritykselle löytyy juuri se oikea ratkaisu liiketoiminnan pyörittämiseen.
Asiakkuuden ja myynninhallinta
Asiakastiedot, tarjoukset, ja ostopolut kaikki samassa paikassa.
Projektinhallinta
Yrityksesi projektit taskikohtaisesti yhdessä paikassa. Myös asiakkaillesi voidaan antaa pääsy projektien ja tuntikirjausten seuraamiseen.
Laskutus
Laskuta tehdyt työt suoraan Odoosta. Integroituu tarvittaessa myös taloushallintasovellukseesi!
Henkilöstön hallinta
Lomat, resurssointi ynnä muut? Onnistuu!
Varaston hallinta
Myös tuotteiden hallinta ja jopa verkkokauppa luonnistuu
Hankintojen hallinta
Ostojen ja alihankintakulujen hallinta
Raportointi
Valmiita raportteja yleisimpiin tarpeisiin ja mahdollisuus luoda uusia helposti
Joustavasti räätälöitävissä
Perusominaisuuksien lisäksi voimme räätälöidä Odoon ominaisuuksia sekä toteuttaa integraatioita ja lisäosia tarpeen mukaan.
Käytön tuki
Reason tarjoaa helpon käyttöönoton, tuen ja ylläpidon.